FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

Betalingen

Wij sturen u per e-mail een betalingsherinnering.

Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen voor de betaalmethode Klarna. U ontvangt een factuur per e-mail van Klarna nadat wij uw bestelling hebben verzonden. Indien het factuurbedrag niet binnen 14 dagen is betaald, ontvangt u van Klarna een betalingsherinnering.

Heeft u de factuur al betaald en heeft u nog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.

U kunt uw vouchercode invoeren in uw winkelwagen of tijdens het afrekenen. Zorg ervoor dat u de couponcode gebruikt voordat u uw bestelling betaalt.

De korting die u bij het afrekenen niet heeft gebruikt, betalen wij u niet terug.

Zodra de bestelling is geplaatst, is dit niet meer mogelijk.

Controleer eerst uw e-mail of u daar uw orderbevestiging met factuur kunt vinden. Indien dit niet het geval is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u graag nogmaals de factuur.

Contact: info@geckocovers.com

Mijn bestelling

Als u een bestelling plaatst op geckocovers.com, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Open de link in uw e-mail om de status van uw bestelling te controleren. Mocht er iets onduidelijk zijn, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice: info@geckocovers.com.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u altijd een bevestigingsmail.

Wij verwerken uw bestelling direct nadat uw bestelling is betaald. Als er iets mis is met uw bestelling, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice op info@geckocovers.com voor verdere hulp.

Bestellingen die al zijn verzonden, kunnen niet meer worden geannuleerd.

Wij raden u aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw adres kunnen wijzigen. Houd er rekening mee dat we het adres niet kunnen wijzigen nadat het pakket is verzonden.

Contact: info@geckocovers.com

Controleer de trackinglink in de e-mail met de verzendbevestiging. Indien u niet thuis was voor de bezorging, kan het zijn dat het bezorgbedrijf uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor heeft gestuurd.

Als dit uw vraag niet beantwoordt, neem dan contact met ons op: info@geckocovers.com (vermeld uw bestelnummer in de e-mail).

Verzending

Als u meer dan één artikel bestelt, wordt uw bestelling in één pakket verzonden. Het kan zijn dat een van de door u bestelde artikelen tijdelijk niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan verzonden zodra alle artikelen beschikbaar zijn. Tenzij u een van de artikelen wilt annuleren, kunt u ons een e-mail sturen op info@geckocovers.com.

Afhankelijk van waar u woont, wordt het pakket binnen 2 - 4 werkdagen afgeleverd (nadat u de verzendbevestiging per e-mail heeft ontvangen).

Ja, u ontvangt een trackingcode. Wij verzenden uw bestelling altijd met Track & Trace; U ontvangt een e-mail met de trackinginformatie zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.

Volledig overzicht vindt u hier

Garantie en retourneren

Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktermijn om aan te geven dat je wil ruilen of retourneren. Na deze heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Op al onze producten zit 2 jaar garantie. Als u een garantieclaim wilt indienen, stuur ons dan een betalingsbewijs (factuur of kwitantie) van uw aankoop.

Contact: info@geckocovers.com

Neem contact met ons op voor een retouradres waarop u de hoes naar ons kunt terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet restitueerbaar zijn.

Neem contact op met: info@geckocovers.com

Heeft u een beschadigd product of een verkeerd product ontvangen? In deze gevallen dragen wij de retourkosten.

Om een ​​andere reden? Dan draag je zelf de kosten van een retourzending.

Neem contact op met: info@geckocovers.com

Niet alle producten kunnen geretourneerd worden. De volgende producten zijn uitgesloten:

- Artikelen die slechts één keer gebruikt kunnen worden, zoals screenprotectors (nadat de verpakking geopend is);

- Artikelen die beschadigd zijn door eigen schuld;

- Producten waarvan de verpakking ontbreekt of zwaar beschadigd is.

De bestelling is nog niet verzonden: Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij (hopelijk) de bestelling op tijd kunnen annuleren.

De bestelling is al verzonden: weiger de bestelling bij het bezorgbedrijf. Stuur ons een e-mail waarin u aangeeft dat u de bestelling aan de deur heeft geweigerd.

Ik heb het product al ontvangen: Neem contact met ons op voor een retouradres waarnaar u de hoes naar ons kunt retourneren. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet restitueerbaar zijn.

Neem contact op met: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat uw hoesje niet op uw apparaat past. Neem contact met ons op voor een retouradres waarop u de hoes naar ons kunt terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet restitueerbaar zijn.

Neem contact op met: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen.

Stuur ons alstublieft een foto van de verkeerde producten wanneer u contact met ons opneemt, samen met uw bestelnummer.

Contact: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen.

Stuur ons alstublieft een foto van de verkeerde producten wanneer u contact met ons opneemt, samen met uw bestelnummer. Contact: info@geckocovers.com

Wij storten het bedrag direct na ontvangst van de retourzending terug op uw rekening. Gemiddeld kan het tot 3 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat.

Service

Mogelijk heeft u een Gecko Cover (of accessoire) besteld bij een van onze partners. Indien u vragen, klachten of andere opmerkingen heeft over dit product, willen wij u verzoeken eerst contact op te nemen met de betreffende partner.

Mocht dit geen oplossing bieden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@geckocovers.com.

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u niet tevreden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag een oplossing voor uw klacht. U kunt uw klacht richten aan: info@geckocovers.com.

Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer, zodat wij uw klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen afhandelen.

Wij verkopen onze producten in talloze elektronicawinkels in veel Europese landen. Om er maar een paar te noemen: je vindt onze covers bij Mediamarkt, Saturn en nog veel meer.

Wij beantwoorden uw e-mails binnen 48 uur (exclusief weekends).

Om u af te melden, klikt u eenvoudig op de knop "Afmelden" aan het einde van de nieuwsbrief. Of neem contact met ons op als dat niet werkt.

Contact: info@geckocovers.com

Om op de hoogte te blijven van de nieuwste acties en kortingscodes raden wij je aan je aan te melden voor de nieuwsbrief of onze social media kanalen te volgen.

Ja, we hebben meer merken - Gecko Covers is eigendom van dezelfde eigenaren van de merken: Xtorm, Njord byELEMENTS en Linq byELEMENTS.

zondag,maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag
januari,februari,maart,april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober,november,december
Niet genoeg voorraad beschikbaar. Nog maar slechts [max] over.
Winkelwagen

Jouw winkelwagen is leeg.

Terug naar webshop

Voeg een kortingscode toe

Voeg een kortingscode toe

De kortingscode werkt op de betaalpagina, ga verder om je korting te zien!

Liquid error (layout/theme line 150): Could not find asset snippets/ecom_footer.liquid