FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS (F.A.Q.)

Betalingen

Wij sturen je een betalingsherinnering per e-mail.

Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen voor de betaalmethode van Klarna. Je ontvangt een factuur via e-mail van Klarna nadat we je bestelling hebben verzonden. Indien het factuurbedrag niet binnen 14 dagen is betaald, ontvang je van Klarna een betalingsherinnering.

Heb je de factuur al betaald en toch een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.

Je kunt jouw vouchercode invoeren in je winkelwagen of tijdens het afrekenen. Zorg ervoor dat je de couponcode gebruikt voordat je je bestelling afrondt.

Ongebruikte kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.

Zodra de bestelling is geplaatst is dit niet meer mogelijk.

Kijk eerst in je e-mail of je daar je orderbevestiging met factuur kunt vinden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

Contact: info@geckocovers.com

Mijn bestelling

Als je een bestelling plaatst op geckocovers.nl, ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. Open de link in je e-mail om de status van jouw bestelling te controleren. Mocht er iets niet duidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@geckocovers.com.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je altijd een bevestigingsmail.

Wij verwerken je bestelling direct nadat de bestelling is betaald. Als er iets mis is met je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op info@geckocovers.com.

Reeds verzonden bestellingen kunnen niet meer geannuleerd worden.

We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je adres kunnen wijzigen. Houd er rekening mee dat we het adres niet kunnen wijzigen nadat het pakket is verzonden.

Contact: info@geckocovers.com

Controleer de trackinglink in de e-mail met de verzendbevestiging. Als je niet thuis was voor de bezorging, kan het zijn dat het bezorgbedrijf je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor heeft gestuurd.

Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact met ons op: info@geckocovers.com (vermeld je ordernummer).

Verzending

Als je meer dan één artikel bestelt, wordt je bestelling in één pakket verzonden. Het kan zijn dat een van de door jouw bestelde artikelen tijdelijk niet op voorraad is. Je bestelling wordt dan verzonden zodra alle artikelen voorradig zijn. Tenzij je een van de items wilt annuleren, kun je ons een e-mail sturen naar: info@geckocovers.com.

Afhankelijk van waar je woont, wordt het pakket binnen 1- 2 werkdagen bezorgd (nadat je de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen).

Ja, je ontvangt een trackingcode. Wij verzenden jouw bestelling altijd met Track & Trace; Je ontvangt een e-mail met de trackinginformatie zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten.

Verzendkosten naar Nederland én Belgie:

€4,95 voor alle bestellingen onder €35 en gratis boven €35

Garantie en retourneren

Op al onze producten zit 2 jaar garantie. Stuur ons een betalingsbewijs (factuur of kwitantie) van je aankoop als je aanspraak wilt maken op de garantie.

Contact: info@geckocovers.com

Neem contact met ons op voor een retouradres om de hoes naar ons terug te sturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden gerestitueerd.

Contact: info@geckocovers.com

Heb je een beschadigd product of een verkeerd product ontvangen? In deze gevallen betalen wij de retourkosten.

Betreft het andere reden? Dan betaal je zelf voor de kosten van een retour.

Contact: info@geckocovers.com

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten zijn uitgesloten:

- Artikelen die eenmalig gebruikt kunnen worden, zoals screenprotectors (na het openen van de verpakking);

- Artikelen die door eigen schuld beschadigd zijn;

- Producten waarvan de verpakking ontbreekt of zwaar beschadigd is.

De bestelling is nog niet verzonden: Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we de bestelling (hopelijk) op tijd kunnen annuleren.

De bestelling is al verzonden: weiger de bestelling van het bezorgbedrijf. Stuur ons een e-mail waarin staat dat je de bestelling aan de deur hebt geweigerd.

Ik heb het product al ontvangen: Neem contact met ons op voor een retouradres waar je de hoes naar ons kunt retourneren. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden gerestitueerd.

Contact: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat jouw hoes niet bij jouw toestel past. Neem contact met ons op voor een retouradres om de hoes naar ons terug te sturen.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden gerestitueerd.

Contact: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor je kunnen oplossen.

Stuur ons een foto van de verkeerde producten wanneer je contact met ons opneemt en je bestelnummer.

Contact: info@geckocovers.com

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor je kunnen oplossen.

Stuur ons een foto van de verkeerde producten wanneer je contact met ons opneemt en je bestelnummer.

Contact: info@geckocovers.com

Wij storten het bedrag direct na ontvangst van de retour terug op jouw rekening. Het kan gemiddeld 3 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat.

Service

Mogelijk heb je een Gecko Covers (of accessoire) besteld bij een van onze partners. Als je vragen, klachten of andere opmerkingen over dit product hebt, willen we je vragen om eerst contact op te nemen met de betreffende partner.

Mocht dit geen oplossing bieden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@geckocovers.com.

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je niet tevreden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag een oplossing voor jouw klacht. Je kunt je klacht richten aan: info@geckocovers.com.

Vermeld bij je klacht jouw naam, adres en ordernummer, zodat wij je klacht zo snel en goed mogelijk kunnen afhandelen.

We verkopen onze producten in tal van elektronicawinkels in veel Europese landen. Om er maar een paar te noemen: je vindt onze covers bij Mediamarkt, Saturn en nog veel meer.

We beantwoorden alle e-mails binnen 48 uur (behalve in het weekend).

Om je af te melden, klik je eenvoudig op de knop "Afmelden" aan het einde van de nieuwsbrief. Of neem contact met ons op als dat niet is gelukt.


Contact: info@geckocovers.com

Om op de hoogte te blijven van de laatste acties en kortingscodes raden we je aan om je aan te melden voor de nieuwsbrief of onze social media kanalen te volgen.

Ja, we hebben meer merken - Gecko Covers is eigendom van dezelfde eigenaren van de merken: Xtorm, Njord byELEMENTS en Linq byELEMENTS.

zondag,maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag
januari,februari,maart,april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober,november,december
Niet genoeg voorraad beschikbaar. Nog maar slechts [max] over.
Winkelwagen

Jouw winkelwagen is leeg.

Terug naar webshop

Voeg een kortingscode toe

Voeg een kortingscode toe

De kortingscode werkt op de betaalpagina, ga verder om je korting te zien!