FAQ

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling bij Gecko Covers?

Het bestellen van een beschermhoes via Gecko Covers gaat heel eenvoudig. In een paar stappen heb je jouw bestelling geplaatst.

  • Stap 1: informeer jezelf goed voordat je een aankoop doet. Nadat je een keuze hebt gemaakt druk je eenvoudig op 'In winkelwagen'.
  • Stap 2: Controleer of hetgeen je besteld hebt overeenkomt met wat weergegeven wordt in je winkelmandje. Druk vervolgens op 'Afrekenen'.
  • Stap 3: Vul je gegevens correct in. Kies vervolgens de gewenste verzendwijze en betaalmethode. Druk tot slot op 'bestelling plaatsen'. Je ontvangt een mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.

N.b. Je ontvangt tevens een mail wanneer jouw bestelling is verzonden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Gecko Covers kun je op verschillende manieren betalen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethoden aan.

Via Creditcard (Visa, MasterCard en Amex). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Let op: Bij bedragen boven de €100 vragen wij om jouw SecureCode (Mastercard, 3D Secure),Verified by Visa (Visa, 3D Secure) of SafeKey (American Express, 3D Secure) in te voeren. De 3D Secure code is een persoonlijk wachtwoord net als je pincode. Je voert jouw persoonlijke wachtwoord in als je online met uw creditcard betaalt. Dit zorgt ervoor dat je nog beter beschermd bent tegen misbruik.

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. Afrekenen doe je in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kunt je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je daarvoor aan te hoeven melden. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Via Paypal. Je kan eenvoudig en snel je bestelling betalen met behulp van jouw paypal account. Even inloggen en een simpele druk op de knop zorgt ervoor dat het bedrag veilig wordt overgemaakt. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Via Overboeking. Nadat je hebt besteld krijg je een e-mail met daarin de bankgegevens om het verschuldigde bedrag over te maken. Na ontvangst van betaling zullen wij jouw bestelling automatisch verwerken en verzenden. Houd wel rekening met de verwerkingstijd van je bank. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Via Achteraf betalen. AfterPay voert voor geckocovers.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kan bij geckocovers.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 75.00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben jij al bekend bij AfterPay, dan kan je betalen tot een bedrag van € 125.00. De totale transactiekosten die wij in rekening brengen zijn maximaal €1,25 per bestelling.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan de aankoop natuurlijk afgerond worden via een andere betaalmethode. Je kan bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Via Automatische Incasso. Bij de betaalmethode automatische incasso kies je ervoor om het bedrag automatisch van je bankrekening af te laten schrijven. Eerst voert onze Payment Service Provider (Adyen) een aantal controle checks uit, o.a. of je bankrekening bestaat. Wanneer deze checks geen problemen opleveren wordt de automatische incasso de eerst volgende werkdag na de bestelling gedaan. Na ontvangst van betaling zullen wij je bestelling automatisch verwerken en verzenden. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Via Mister Cash.Belgische klanten kunnen gebruik maken van de betaalmethode Mister Cash. Met Bancontact/Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankier kunt je direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat je speciale software moet installeren of je ergens aan moet melden. Jouw betaling wordt verwerkt via een veilige SSL procedure wat fraude tegengaat. Bij deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Wat is Adyen?

Gecko Covers is een gecertificeerde partner van Adyen. Adyen BV is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Adyen het web-winkeliers mogelijk om online betaalmethoden in hun webwinkel aan te bieden zodat u als consument op veilige en eenvoudige wijze uw bestelling online kunt afrekenen.

Wat is een SSL procedure?

Secure sockets layer (SSL) is een certificaat die communicatie op internet beveiligd. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat er op een veilige manier met uw gegevens wordt omgegaan.

Wat is de status van mijn bestelling

Wanneer je een account hebt bij Gecko Covers kun je de status van je bestelling altijd bekijken door in te loggen via onze website. Mocht er iets niet duidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via info@geckocovers.com. Nadat je bestelling is verzonden ontvang je altijd een bevestigingsmail.

Wanneer je zonder account een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je na verzending een bevestigingsmail. Omdat je geen account hebt kun je niet inloggen om de actuele stand van zaken te bekijken. Nadat je bestelling is verzonden ontvangt je altijd een bevestigingsmail. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice via info@geckocovers.com.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wij verzenden onze bestellingen met het Nederlandse PostNL. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor standaard verzending.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Binnen Europa betalen onze klanten geen extra verzendkosten, behalve voor verzending naar Italië. Bij een besteding tot €29,95 kost de verzending €2,95, boven dat aankoopbedrag is verzending naar Italië gratis. Klanten in bestemmingen buiten Europa betalen €6,50.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Nadat je bestelling is geplaatst verwerken wij deze direct. Mocht je er achter komen dat er iets niet klopt met jouw bestelling, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via info@geckocovers.com. Je wordt dan verder geholpen.

Ontvang ik een Track and Trace code?

Wij verzenden onze bestellingen standaard met het Nederlandse PostNL. De orders worden gefrankeerd met postzegels, dit betekent dat we je geen track and trace nummer kunnen geven. Je kan echter wel kiezen voor de optie 'aangetekende verzending'. Dit kost €6,50 (binnen Nederland, naar België en Duitsland), €9,50 (rest van Europa) en €16 (wereld).

Als ik meerdere artikelen besteld heb, wordt mijn bestelling dan in één keer bezorgd?

Wanneer je meerdere artikelen tegelijk bestelt, zullen wij deze met een pakket in 1 keer naar jou versturen. Het kan zijn dat een van de artikelen die je hebt besteld op dat moment niet op voorraad is. Je bestelling wordt pas verzonden op het moment dat alle producten beschikbaar zijn, tenzij je anders aangeeft. Je kan dit doen door een email te sturen naar info@geckocovers.com.

Bestelling en levering van een artikel gekocht bij een partner.

Het kan zijn dat je een Gecko Cover (of accessoire) hebt besteld bij een partner van ons. Bij vragen, klachten of andere opmerkingen over dit product vragen wij je om eerst contact op te nemen met de betreffende partner. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met ons via info@geckocovers.com.

Levering

Hoe lang duurt levering binnen Nederland?

Bij Gecko Covers geldt, voor 20.00h besteld, de volgende dag in huis. Sporadisch kan dit langer duren. Als u uw bestelling 3 werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Gratis verzending gebeurt via PostNL. Aangetekende verzending gebeurt via DPD of TNT.

Levert Gecko Covers ook aan postbus adressen?

Ja dat is mogelijk.

Kan ik op een ander afleveradres de order laten bezorgen?

Je kan een ander verzend adres opgeven dan je eigen adres.

Retourneren

Ik heb het verkeerde product gekregen, wat nu?

Hoewel wij uw bestelling met uiterste zorg behandelen, kan het gebeuren dat je een verkeerde hoes (of accessoire) ontvangt. Wanneer dit is gebeurd kan je dat melden aan onze klantenservice via info@geckocovers.com. Wij zullen je vervolgens het juiste product opsturen en het verkeerde product kan geretourneerd worden. Meer informatie over het retourneren van een product kun je vinden op de pagina Garantie en Retouren.

Ik heb het verkeerde product besteld, wat nu?

Het kan gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde kleur hebt besteld of toch het verkeerde type van een bepaalde e-reader of tablet. Wanneer dit is gebeurd kan het verkeerde product kosteloos geretourneerd worden. Meer informatie over het retourneren of ruilen en de voorwaarden kun je vinden op de pagina Garantie en Retouren.

Ik ben niet tevreden met het bestelde product, wat nu?

Hoewel onze producten van hoogwaardige kwaliteit zijn, kan het voorkomen dat het product toch niet aan je verwachtingen voldoet. Kijk in dit geval op onze pagina Garantie en Retouren hoe je dit verder kunt aanpakken.

Het door mij bestelde product bevat een defect, wat nu?

Wanneer je bestelling na ontvangst een defect blijkt te hebben kunt je dit melden aan onze klantenservice via info@geckocovers.com. Wij proberen direct een passende oplossing voor je te vinden. Kijk voor meer informatie over het retourneren van een product en de garantie op de pagina Garantie en Retouren.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Wanneer je een bestelling retourneert zijn de de verzendkosten voor onze rekening. Meer informatie over het retourneren van een product kun je vinden op de pagina Garantie en Retouren.

Hoe krijg ik het aankoopbedrag van een retour gestuurde bestelling terug?

De kosten aangaande de retourzending en het aankoopbedrag worden zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding, op uw rekening terug gestort. Op voorwaarde dat het product retour is ontvangen of dat je kunt aantonen het product te hebben verzonden.  Meer informatie over het retourneren van een product kun je vinden op de pagina Garantie en Retouren.

Vertraging

De verzendtermijn is verstreken, maar mijn bestelling is nog niet binnen, wat te doen?

Sporadisch kan een levering langer duren dan de indicatie die Gecko Covers heeft gegeven. Als je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Voor klanten binnen Europa hanteren wij een termijn van 5 werkdagen na de indicatietijd en voor klanten in de rest van de wereld 7 werkdagen.

Garantie

Hoe lang is de garantie op mijn product?

De garantie op een Gecko Cover is 2 jaar. Dit is conform Europese richtlijnen.

Wat houdt de garantie in?

De garantie die wij bieden is een aanvulling op de wettelijke bepalingen zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer je een gemankeerd product hebt ontvangen, vragen wij altijd eerst of je contact wil opnemen met onze klantenservice. Bij een productiefout wordt het product te allen tijde door ons vervangen. Wij sturen je dan een product op zonder productiefout. Het gemankeerde product mag je in de meeste gevallen houden, je kan zelf bepalen wat je ermee wil doen. Mankementen aan onze producten die ontstaan door onzorgvuldig gebruik aan de kant van de consument vallen niet onder de garantie.

Disclaimer

Gecko Covers is niet verantwoordelijk voor beschadigingen, gebruikssporen en andere defecten die ontstaan aan een e-reader, tablet, MacBook of ander electronisch apparaat waar een Gecko hoes of accessoire voor is gekocht. Wij geven geen garantie op beschadigingen, gebruikssporen en andere defecten die ontstaan aan een e-reader, tablet, MacBook of ander electronisch apparaat waar een Gecko hoes of accessoire voor is gekocht. Met een beschermhoes is een e-reader, tablet, MacBook of ander (electronisch) apparaat tegen veel ongemakken beschermd. Gecko Covers kan echter niet garanderen dat een e-reader, tablet, MacBook of ander (electronisch) apparaat nooit beschadigd raakt. Er zijn situaties waarin ook een beschermhoes niet volstaat om een e-reader, tablet, MacBook of ander electronisch apparaat te beschermen.

Een moment geduld a.u.b...

Het product is aan uw winkelwagen toegevoegd.

 

Nog niet uitgewinkeld?

Klik hier om verder te winkelen

Heeft u alles wat u nodig heeft?

Afrekenen
Naar boven